![]() |
|
![]() |
#244 |
Гость
|
![]()
Hei
![]() ![]() og der besøkte jeg Kilsloftet. Kilsloftet ligger midt i skogen og der var det kunstutstilling med lokale utstillere . ![]() ![]() Det var mulig å kjøpe det som var utstilt og andre suvenirer. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() "КОТЭ" ![]() ![]() Jeg kjøpte to små søte elger ![]() ![]() solen skinte og det var rundt 15 grader varmt og lite vind ![]() Der er hoppbakken som er den største her på Sørlandet, men den trenger reparasjon før neste vinter grunnet råte i reisverket ![]() På veien hjem besøkte jeg en lokal kunstner og vi pratet og han viste meg sine nyeste arbeider ![]() Kjøpte avisa Dagbladet som jeg gjør hver lørdag og slapper av nå for i natt kjører jeg til Danmark .Blir borte i tre-fire dager.Ha det bra ![]() |
![]() |
#245 | |
Senior Member
Проживание: Det barbariske land
Записей в дневнике: 41
|
![]()
Og jeg skriver hovedoppgaven min idag. Nesten hele dagen. Det er bra fordi jeg må ikke gå på kino (på Titanik 3d).
Цитата:
Ha en hyggelig reise til Danmark.
#246 |
Member
Проживание: Norge-Italy
|
![]() |
![]() |
#247 |
Member
Проживание: Norge-Italy
|
![]()
Katten,gratulerer med Dagen!
![]() |
![]() |
#251 |
Гость
|
![]()
Heisann
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Jeg tror de følte seg veldig godt tatt i mot, og det så ut som om mange benyttet seg av både tur til Risør-flekken, til Kirken og rundt om i byen. Som en flott avslutning spilte skolemusikken flotte toner mens de dannet et fint tog fra torget og ut til skipet. Solen stekte og byen viste seg fra sin beste side. ![]() Ha en fortsatt god pinse:-) Последний раз редактировалось Katten: 19.05.2013 в 23:13. |
![]() |
#252 |
Senior Member
|
![]()
Det var hyggelig å høre fra deg igjen.
![]() "The World" - velkommen ombord!>^_^< |
![]() |
#254 |
Senior Member
|
![]()
Men hvor lenge tar denne reisen?
Bowie, "Fantastic Voyage" https://www.youtube.com/watch?v=CMh6GgwFLS0 |
![]() |
#255 |
Гость
|
![]()
Hele tiden,fra sted til sted)
Добавлено спустя 5 часов 58 минут: http://www.agderposten.no/nyheter/he...ndal-1.7897798 Etter et opphold i Risør, kom luksusyachten til Arendal mandag, med planlagt avreise tirsdag. Последний раз редактировалось Katten: 20.05.2013 в 18:32. |
![]() |
#258 |
Гость
|
![]()
Nå begynner det å lysne, SOLE!!!!det betyr bare en ting: Risør kammermusikkfest gir oss snart sin smakebit,gleder meg til konserten
![]() PETER WARLOCK - CAPRIOL SUITE Det Norske Kammerorkester Fra avslutningskonserten, 1. juli2012 http://www.youtube.com/watch?feature...&v=OdibDKnp7Mc Добавлено спустя 6 часов 10 минут: Det er godt når kvelden kommer, og dagen har vært så fin at man sitter med et smil om munnen ) ![]() ![]() ![]() Последний раз редактировалось Katten: 25.06.2013 в 20:50. |
Для отправления сообщений необходима Регистрация |
опции темы | |
|
Реклама | |
![]() |