![]() |
|
![]() |
#270 |
Гость
|
![]()
Grattis!
![]() ![]() Du er heldig! ![]() ![]() ![]() Om en time skal jeg også på konsert med "Vamp" og Bjørn Eidsvåg.Dette er jo den store satsingen på Stangholmen i år, og jeg merker at det er stor pågang fra hele Sørlandet når det gjelder billetter. Faktisk helt fra Oslo til Stavanger. Og dette blir kjempegøy! ![]() |
![]() |
#271 | |
Senior Member
|
![]()
Takk, takk!
![]() ![]() ![]() Цитата:
![]() |
|
![]() |
#276 |
Гость
|
![]()
Klokken ti torsdag var årets Villvinmarked i gang, og det i et strålende vær!
![]() ![]() For hele Risør sentrum framstår som et fargerikt mylder av kunsthåndverk og nysjerrig publikum, som alt og alle stråler om kapp med sola. ![]() ![]() I morgen er Risør kino klar for en ny premiere "World War Z " m/ Brad Pitt http://www.filmweb.no/trailere/artic...345.ece?clip=1. Men ,sant å si, jeg vet ikke ennå om jeg skal på kino … ???? |
![]() |
#277 |
Senior Member
|
![]()
Det var kjempe fint forestilling i operahuset. Mange forskjellige aries og ballettdanse: "Запорожец за Дунаем", "Наталка Полтавка", det var ved starten, etter på aries fra operaene til Bizet, Mozart, Puccini og annet. Mange talentfull unger viste seg fram.
Nesten 4 timer forestilling av nytte. Eneste var det drosjekjører som tilbringte oss tilbake til jorden . Det kostet oss 30 griven til operaene med drosje. Men mannen som kjørte oss tilbake var kjempe skamløs. Han ville 200 griven. ![]() ![]() Alle dagaene nå er fylt med mye ting å gjøre, noen må kjøpes, noe må løses, legebesøk og vennene må treffes. Og tiden går så fort.... |
![]() |
#278 |
Гость
|
![]() |
Для отправления сообщений необходима Регистрация |
опции темы | |
|
Реклама | |
![]() |