![]() |
|
![]() |
#281 |
Senior Member
|
![]() |
![]() |
#283 |
Senior Member
Проживание: Arendal
|
![]()
I går og i dag var jeg på besøk vennene mine, som har sommerhus i nærheten til Lindesnes fyr.
Det var perfekt - ikke kaldt eller for varmt, vann i en insjø og i havet (Nordsjøen). Og sjøsbukta var ren av brennmåneter - det var ikke dem. Jeg badet meg mye! Det var også en fin fisking i går - lyr etter lyr... Det var en viktig ting til ... Kroprins Håkon Magnus feiret sin egen fødselsdag! 40 år! Gratulerer! |
![]() |
#284 |
Гость
|
![]() |
![]() |
#285 |
Senior Member
|
![]()
Katten, takk for bemerkningen din!
Selvfølgelig, brennmaneter. Og særlig TAKK for spennende bildene dine! De gaver meg alltid en god stemning, uavhengelig av tema - naturen eller fotografer, havet, daglig rutine... For en uke siden var jeg på ... på en tur ... og besøk... Sykkel, fergi, tog, buss, sykkel igjen, tog... Jeg var i Tyskland, i sympathische hertz von Deutschland. Og jeg laget flere bilder av ansiktet til byen som elsker jeg veldig. Ja, du anbefalt meg å prøve legge bilder inn i tema gjennom "rutracker", jeg gjorde dette, flere gang. Uten suksess, dessverre. Bruker du fremdeles "рутракер"? Hvordan gjør du dette? |
![]() |
#286 |
Гость
|
![]()
Takk,takk,Aliena)
Ferge? Color Line eller Stena Line?) http://radikal.cc/ Prøv igjen! Venter på bildene dine) |
![]() |
#288 |
Senior Member
|
![]()
Vanite, akkurat nå forbereder du deg for en fjelltur med Kjell Gunnar Polden?
Og hvor skal dere gå? God tur! Og mye glede! Min dag... Tidligere omtrent klokka halv åtte var jeg på kysten og fisket. Og tapte min favoritt sluke, som ga meg mange. Og flere meter av sene. Men jeg kom hjem ikke tome (?) - med ingenting, nei. Jeg fikk fire makreler og en flatfisk(!). Det er god mat! |
![]() |
#289 |
Senior Member
|
![]()
Nei, akkurat nå, skal jeg på frisparring med Julia Cross.
![]() Jeg måtte å velge eller Roy Rolstad eller hun. Roy samarbeider med det norske teatret og setter senene med slag. Han er så dyktig. Han har svarte belter i flere kampsport. |
![]() |
#291 | |
Senior Member
|
![]() Цитата:
Og det skjedde slike mange ganger før, men ikke i dag. Det var en gamle som seilet med motorbåt forby meg. Og min sene ble fangt av båts propeller. ![]() |
|
![]() |
#293 |
Гость
|
![]() |
![]() |
#295 |
Гость
|
![]()
I dag stod jeg opp med soloppgangen og hadde nok tid til å se Sommeren pakket inn i reiseveska, og tok en lysflekk fra vårt entre speil, et kasjmir skjerf og noe annet med, men allerede det var fra min sjel. La være… Jeg vet at nostalgien kommer litt senere. ..Men nå skal jeg lune meg selv med den siste varmen .
![]() Det er så harmonisk og stille her i hagen… De røde eplene gjør meg til et livsglad menneske… De sender impulsen og jeg føler meg mer spennende. ![]() Soloppgangen stimulerer min evne til å tenke klart og til mange ideer, og jeg er sikker på å få energi. ![]() Farvel Sommeren. ..Velkommen Høsten. |
![]() |
#297 |
Гость
|
![]()
Tja, hva skal man si om dagen i dag
![]() Rundt 20 varmegrader, lettskyet, lite vind, for meg er det et perfekt vær. I dag har vi vært på en kort tur rett opp i veien, i Urheia. Nå om høsten lukter det så godt av lyngen og gresset , tror det må være den beste "natur" lukta jeg vet om ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#298 |
Гость
|
![]()
Lurer på om det er siste gangen at vi spiser ute på terrassen. Det blir kaldere om kvelden og hagemøbler må pakkes inn .
![]() ![]() Fortsatt plommer å plukke JDet er nydelig å gå rundt i hagen på denne tiden og smake på frukt direkte fra plantene. De smaker nydelig. Snakk om kortreist mat! ![]() ![]() ![]() ![]() Koser meg med blomstene og fint værJ)) ![]() ![]() ![]() ![]() På kvelden parkerer meg foran Tv-en for å se en Risørgutt som skal delta på “Voice” http://www.agderposten.no/kultur/fre...igby-1.8071141 |
Для отправления сообщений необходима Регистрация |
опции темы | |
|
Реклама | |
![]() |