![]() |
|
![]() |
#306 |
Senior Member
|
![]() |
![]() |
#307 |
Member
Проживание: Norge-Italy
|
![]()
Fine bilder,Katten,som vanlig
![]() ![]() ![]() |
![]() |
#308 |
Senior Member
|
![]()
I dag har jeg fått to invitasjoner for å delta i projekter...og lønn syns ut ikke dårlig
![]() ![]() O, ja! Også fikk jeg en kopp med "Frp" ![]() ![]() |
![]() |
#309 |
Member
Проживание: Norge-Italy
|
![]() |
![]() |
#310 |
Гость
|
![]()
Lykke til!
Var ikke helt frisk i går, men klarte å bli ferdig med et tema som engasjerte meg veldig. Resultatet var ikke så verst, tror jeg(men.. selvfølgelig, kunne det blitt litt bedre).Så, i dag, på den “indianer sommer “som er ute, var med en koselig jente på en hyggelig tur: matet svaner på Laget og var på en av mine favoritt plasser i nærheten av en elv; ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() jobbet i hagen og plukket epler.!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Og løvfall er det ikke bare i skogen men på kjøkkenbordet mitt også ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#312 |
Гость
|
![]() |
![]() |
#313 |
Senior Member
|
![]()
Jeg fikk melding fra opera kor i kveld...Kanskje dere tenker, at dette er gøy?)) Nei
![]() ![]() ![]() ![]() Det kanskje ganske dumt å spøre om noen råd. Men...hva skal velge noen av dere i slik situasjon?? ![]() ![]() ![]() ...Titter på hesten igjen...Jada, dette farge og fasong av jakke passer ikke for ham (henne)!! ![]()
|
Реклама | |
![]() |