![]() |
|
![]() |
#61 |
Junior Member
Проживание: Фўннингўр, Фарерские Острова
|
![]()
Heidning, ja, jeg vet om den grupperingen.
Jeg ville bare spørre, om man fra fonetisk side, og ikke ortografisk, har en grense mellem øst- og vestnordisk. Ja, spørsmålet var nokk dårligt stillet. |
![]() |
#69 | |
Member
Проживание: Столица нашей Родины
|
![]() Цитата:
![]() |
|
![]() |
#70 |
Junior Member
|
![]()
Jeg løy, men ikke spesielt. Ikke virkelig, de sier det om hun. Unnskyld.
Men...hun studerer også i MGY, jeg vet det. Og 'nysgjerrig' - hva betyr det? Og...hva heter du? Du studerte på "rom-germ"? Svetlojar, Og hvor bor du nå? |
![]() |
#71 | |
Member
|
![]() Цитата:
[/QUOTE]Og 'nysgjerrig' - hva betyr det?[/QUOTE] Det er forbudt å bruke russisk... "Nysgjerrig" - det er jo noen som er veldig interessert i noe, som har utrolig stor lyst til å få vite noe... skjønner? [/QUOTE]Og...hva heter du? Du studerte på "rom-germ"?[/QUOTE] Nei - jeg er kun autodidakt, og studerte språket på egen hånd. [/QUOTE]Svetlojar, Og hvor bor du nå? [/QUOTE] Nå er jeg i Oslo på et stipendoopphold. |
|
![]() |
#78 |
Member
|
![]()
LLama,
hei igjen. Jeg har lært meg norsk på egen hånd, først i fødebyen min i Vest-Sibir, og så i Moskva. Det var ikke så mye teori, men du skjønner jo at det viktigste er at man har mulighet å øve seg i språket. |
![]() |
#79 |
Junior Member
|
![]()
Hei, Akcinia!
Jeg har det bra. Hvordan har du det? Hvor lenge har du lært norsk? Svetlojar, Jada, jeg er helt enig med deg, på universitetet lærer vi mye teori om språket, det er jo godt og nyttig, men jeg ønsket gjerne at vi skulle fokusere mer på praksisen (praksisen i engelsk, mener jeg, siden det ikke er så verst med praksisen i norsk hos oss) |
![]() |
#80 |
Junior Member
Проживание: Oslo
|
![]()
Hei!
![]() Jeg heter Maryna og kommer fra Ukraina. Jeg bor nå i Oslo, jobber som Au Pair.... I norge bare 3 månader men skal se at Norge er fint land... Hvem er også jobber som Au Pair??????Jeg vil fin venner ![]() Hei Toriya! Jeg joibber også som Au Pair men i Oslo.Skal du studerer her? |
Для отправления сообщений необходима Регистрация |
Тэги |
norsk, dit, praktisering |
опции темы | |
|
![]() |
||||
Тема | Автор | Разделы & Форумы | Ответов | Последнее сообщение |
Высоцкий på Norsk | sverd | Музыка | 16 | 02.08.2009 23:28 |
Реклама | |
![]() |