Valhalla  
вернуться   Valhalla > Датский клуб > Основные датские форумы > Датский язык
Регистрация

Для отправления сообщений необходима Регистрация
 
опции темы
старый 06.08.2009, 14:40   #1
Junior Member
 
Регистрация: 08.2009
Сообщений: 2
Репутация: 0 | 0
По умолчанию Помогите, пожалуйста с переводом!!!!

Помогите, пожалуйста, перевести эти предложения с датского!!!! Пишу дисер, одна глава связана со сканднавскими языками. Не знаю, куда обратиться, датский до защиты выучить не успеваю)))))

Пожа-а-а-а-луйста!!!! Предложения из Politiken


1. Danny Califf er en spiller, der både på og udenfor banen har hjertet med sig. Derfor gjorde det ondt, da amerikaneren som en af bare to spillere blev slagtet som syndebukke for 0-4 nederlaget i Silkeborg og sat af.


2. Nicki Sørensen kom som en af de første med fru Helle ved sin side og lagde ikke skjul på, at han glæder sig allermest til gensynet med sine to døtre.

3. Som hun klipklaprer hen over brostenene, vender folk sig om og kigger efter den høje, sorte kvinde i den korte nederdel og de høje hæle


4. Min far er rastafari med dreadlocks helt ned til gulvet, og jeg var så bange, da jeg skulle springe ud over for ham. Men han sagde bare, at det vidste han da godt, at sådan noget ved en forælder altid

Implikationen er vel, at nogen – en kunstner, der selv forbeholder sig ret til at fortolke og fantasere, så tosset han vil – tildeler den ene kunstner en lille pik og hans konkurrent en stor en, hvad betyder det?!
Для отправления сообщений необходима Регистрация

опции темы


Реклама
реклама
Buy text link .

Часовой пояс в формате GMT +3. Сейчас: 16:21


При перепечатке материалов активная ссылка на ulver.com обязательна.
vBulletin® Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.