![]() |
|
Для отправления сообщений необходима Регистрация |
|
опции темы |
![]() |
#1 |
banned
|
![]()
En ganska intressant föreställning, måste jag erkänna..
![]() Inte för att jag håller med om allt, men i grund och botten har jag inget att invända mot. Textversionen --> |
![]() |
#6 |
Senior Member
Проживание: Reval
|
![]()
jag har inget att göra med Goodkatt, har egna tankar..
"ironi" köper jag inte, men personrån och gruppvåldtäkt finns ju... |
![]() |
#10 |
banned
|
![]()
Vågar anta att du måste vara en kompetent psykiater eftersom du kan diagnostisera vad som är efterblivenhet och vad som är inte, och därtill har du nog befogenhet att avgöra vad som passar här..
Precis. Det är nästan själva kvintessensen av mina åsikter. Varför i helvete att välkomna alla dessa främmande ligister när det finns mer än tillräckligt med sina egna? Tur för mig.. |
![]() |
#12 | |
Senior Member
Проживание: Кусыямбовка
Записей в дневнике: 1
|
![]() Цитата:
Du tror att en vacker dag kom gubbarna i Riksdagen på att bjuda några tusen brottslingar? Är det så du tänker när du frågar "varför"? |
|
![]() |
#13 | ||
banned
|
![]() Цитата:
Tänkte inte ens.. Цитата:
Jag tror inte någonting och frågar ingenting. Frågan var snarare retorisk. Och jag är inte alls nån islamo-, judo-, russo-, xeno- ... nån som helst -fobisk, men man måste vara förståndshandikappad för att inte erkänna att den mångkulturella politiken blev det största globala fiasko av förra århundradet och så blir det nu.. |
||
![]() |
#14 | |
Senior Member
|
![]() Цитата:
Eller man måste vara förståndshandikappad för att inte fatta att det är en utvecklingsfas. Med sina fel och brister. Inte den första och inte heller den sista. Последний раз редактировалось Busfrön: 15.10.2011 в 12:10. |
|
![]() |
#15 | |
banned
|
![]() Цитата:
En utvecklingsfas? ..dvs ett annat 'socialt experiment'? Ok, inga invändningar. ![]() Men den ryska erfarenheten av året 1917 visar tydligt att det inte finns något gott att vänta på.. |
|
![]() |
#16 | |
Senior Member
|
![]() Цитата:
Helt fel jämförelse, skulle jag säga. Långt ifrån det vi pratar om. I den andra, utan sociala experimenter skulle vi fortfarande leva i slaveri och jaga djur )) |
|
![]() |
#17 |
banned
|
![]()
Och vad är skillnaden när det är sant? Eller kan du inte bara lugna ner dig eftersom upphovsmannen är en tonåring? Denne 'tonåring' är förresten 29 år, inte mycket yngre än mig till exempel, hur som helst ganska vuxen för att ta tydlig ställning för livet.
Men ändå.. 'Mångkulturen har misslyckats, fullständigt misslyckats..' (Angela Merkel, Tysklands förbundskansler) 'Vi får inte bli en socialvårdsbyrå för hela världen. "Multikulti" är död!' (Horst Seehofer, Bayerns ministerpresident och CSU-ledaren) Och vilken kast tillhör dessa här? Också tonåringar eller idioter? Varför det, om jag får fråga? Samma ansikten i samma dekorationer.. Japp, men ingen vill vara en försökskanin. 'Det angår dig; när grannens hus brinner'.. |
![]() |
#18 |
Senior Member
|
![]()
Jag menade ju mental ålder.
Igen? Merkel... Många gillar citera henne men alla kan inte förstå vad det handlar om. Dvs att man borde ändra invandrar politik, och "upphovsmannen" tycker att man borde deportera bara. Bort med meniskan - bort med problemmet. Stalin ))) "Nado, Fedja, nado" (Y-operationen) |
![]() |
#19 |
banned
|
![]() |
![]() |
#20 | |
Senior Member
|
![]() Цитата:
Förresten, ska vi inte utmana varandra på duell om vi är opponenter? Kraft är sanning, typ )) |
|
Для отправления сообщений необходима Регистрация |
опции темы | |
|
Реклама | |
![]() |