Valhalla  
вернуться   Valhalla > Норвежский клуб > Основные норвежские форумы > På norsk
Регистрация

Для отправления сообщений необходима Регистрация
 
опции темы
старый 18.10.2011, 21:59   #1
Гость
 
Регистрация: 08.2011
Сообщений: 4.902
Репутация: 74 | 7
По умолчанию


[ame="http://www.youtube.com/watch?v=ppU8TXYPaYs&feature=share"]Torsdagsklubben - Thomas overnatter hos tilfeldig familie[/ame]
www.youtube.com Thomas Giertsen banker på tilfeldige hus for å spørre om han kan overnatte. Fyren er ikke så veldig sjenert for å si det mildt.

Добавлено спустя 4 часа 5 минут:

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=BIYOWSJN4kY&feature=share"]Torsdagsklubben - Otto Jespersen - Til innvandrerne[/ame]
www.youtube.com Otto Jespersen - avslutningsmonolog om innvandrere. Torsdagsklubben

Последний раз редактировалось Katten: 18.10.2011 в 21:59.
старый 19.10.2011, 08:30   #2
Гость
 
Регистрация: 08.2011
Сообщений: 4.902
Репутация: 74 | 7
По умолчанию

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=SMnPxyr2JT8&feature=share"]harald heide steen jr. - russisk ubåtkaptein[/ame]
www.youtube.com Norsk sketsj.


[ame="http://www.youtube.com/watch?v=nHqUfTUdtDg&feature=share"]Pernille Sørensen som Mette Marit[/ame]
www.youtube.com Komiker Pernille Sørensen parodierer kronprinsesse Mette Marit på Komiprisen 2005.
старый 20.10.2011, 14:37   #3
Гость
 
Регистрация: 08.2011
Сообщений: 4.902
Репутация: 74 | 7
По умолчанию


[ame="http://www.youtube.com/watch?v=ac31iK7iydI&feature=share"]Norges dårligste hjemmebrendt[/ame]
www.youtube.com Vazelina Bilopphøggers skal kåre norges dårligste hjemmebrendt.
старый 28.10.2011, 14:45   #4
Гость
 
Регистрация: 08.2011
Сообщений: 4.902
Репутация: 74 | 7
По умолчанию

En aldri så liten "grovis"siden det er fredag å greier å greier...
Normannen,Amrikanern og Russern satt på Pub å drakk.Litt utpå kvelden sier Amrikanern:Vi har så mange fly vi at dere ser ikke himmelen...Deretter Russern:Ja,å vi så mange skip at du ikke ser vannet..Så sitter Normannen der da...OK gutter:Jeg hadde 3 kråker på pikken en gang jeg...
De drakk litt til,så måtte jo Amrikanern si at:hei gutter,jeg overdreiv litt..du ser ei sky og litt himmel altså...deretter fra Russern:joa gutter,du kan dette i vannet..det er ikke så mange båter!Da kommer det kjekt fra Nordmannen: Ja,de satt ikke så tett dissa kråkene heller..)
God helg!
старый 30.10.2011, 02:54   #5
Гость
 
Регистрация: 08.2011
Сообщений: 4.902
Репутация: 74 | 7
По умолчанию

Her om dagen skulle jeg ut for å handle.Og på vei til butikken traff jeg på en søt dame.og vi kom i prat.Da sier hun,at hun liker høye menn.Hun syns di var så sexy,og deilige.For hun var ikke så høy selv.Sånn ca 1,50cm.Hun kom med mange komplimenter til meg.Og jeg følte at jeg svevde på en sky.Hun spurte om jeg ville være med henne heim,og om jeg kunne hjelpe henne med et problem.Og jeg svarte ja,og tenkte mitt.Her er det bare å stå på.Da vi var fremme ,var det ikke snøret i bånn.Hun trengte hjelp til å skifte lyspærer.Ha en lysende helg.
старый 13.11.2011, 13:06   #6
Гость
 
Регистрация: 08.2011
Сообщений: 4.902
Репутация: 74 | 7
По умолчанию

En mann dro på jakt i Afrika med kona og svigermora. En natt våknet kona og oppdaget at mora hennes var borte. Hun vekket mannen sin og bad han bli med ut å lete etter henne. Ikke så langt fra teltet deres fant de svigermora med ryggen mot en steinur med en stor løve foran henne. Kona ble nervøs og institerte på at mannen måtte gjøre noe med engang. Da sier mannen: Jeg vil ikke ha noe med dette å gjøre, dette har løven selv rotet seg opp i, og han må selv komme seg ut av det.
старый 15.11.2011, 11:33   #7
Гость
 
Регистрация: 08.2011
Сообщений: 4.902
Репутация: 74 | 7
По умолчанию

Kona står foran speilet og sukker til mannen sin." Jeg føler meg ikke fin lenger. Puppene henger, rompa er stor, slapp og rynkete i fjeset er jeg blitt. Kan du ikke si noe positivt til meg da, så jeg føler meg litt bedre?" Mannen ser lenge på kona og sier:" Synet ditt er det ikke noe veien med"
старый 20.11.2011, 13:12   #8
Гость
 
Регистрация: 08.2011
Сообщений: 4.902
Репутация: 74 | 7
По умолчанию

Han kom til byen en sen kveld, og absolutt alle hoteller var opptatt. Finn meg en seng, tryglet han på det siste hotellet, - uansett! Greit, sa hotellsjefen, - jeg har et dobbeltrom der en fyr fra flyvåpenet sover. Men han snorker så høyt at de i naborommet allerede har klaget et dusin ganger! Gjør ingenting, sa mannen, - la meg få den ledige senga der. Neste morgen møtte mannen opp til frokost frisk og opplagt. Hvordan gikk det? undret hotellsjefen, - Fikk du sove? Jeg har aldri sovet så godt! Men hva med han som snorket? Jeg fikk han bare til å holde opp, sa mannen. Men hvordan klarte du det? Jo, han lå i senga og snorket da jeg kom inn i rommet. Så jeg gikk bort til ham, ga han et kyss og sa "God natt, smukken!" - og da ble han sittende på sengekanten hele natta og holde øye med meg..!
старый 24.11.2011, 12:02   #9
Гость
 
Регистрация: 08.2011
Сообщений: 4.902
Репутация: 74 | 7
По умолчанию

Jan spilte popmusikk for sin gamle farfar og sa:
-Har du noen gang hørt noe lignende,farfar?
-Ja,faktisk.Men det er lenge siden.Det var da bryggeribilen kolliderte med en lastebil fullastet med griser!
старый 27.11.2011, 12:22   #10
Гость
 
Регистрация: 08.2011
Сообщений: 4.902
Репутация: 74 | 7
По умолчанию

Hva har du i den plast-posen?-En flaske wvisky,en vodka,to rødvin og en sherry.-Kunne du ikke for en gang skyld ha kjøpt melk?-Kjerrig,de har da ikke melk på polet...!
старый 27.11.2011, 12:31   #11
Senior Member
 
аватар для Krum-Bum-Bes
 
Регистрация: 07.2010
Проживание: Det barbariske land
Сообщений: 8.909
Записей в дневнике: 41
Репутация: 71 | 11
По умолчанию

Цитата:
Katten посмотреть сообщение
polet
Hm. interessant, men ikke helt lkar. Er det noe forbindelse mad vinmonopolet her?
старый 27.11.2011, 20:46   #12
Гость
 
Регистрация: 08.2011
Сообщений: 4.902
Репутация: 74 | 7
По умолчанию

Цитата:
Krum-Bum-Bes посмотреть сообщение
Hm. interessant, men ikke helt lkar. Er det noe forbindelse mad vinmonopolet her?
"hm,interessant,men ikke helt klar.Er det noe forbindelse med vinmonopolet"-dette er bedre, ikke vær fornærmet,ok?
Polet er forkortelsen for Vinmonopol,her sier vi ikke VINMONOPOL,men bare POLET
старый 30.11.2011, 17:30   #13
Гость
 
Регистрация: 08.2011
Сообщений: 4.902
Репутация: 74 | 7
По умолчанию

-Sist jeg snakket med din bror søkte han en stilling i departement.Hva gjør han nå?
-Ingenting.
-Hva-ingenting?
-Nei,han fikk jo den stillingen i departementet.
(1005 frodige vitser)
старый 02.12.2011, 11:47   #14
Гость
 
Регистрация: 08.2011
Сообщений: 4.902
Репутация: 74 | 7
По умолчанию

Den berusede mannen til politibetjenten:
-Konstabel,min lommebok er forsvunnet!
-Hvordan så den ut?
-Blond og med noen fabelaktige bryster...
старый 04.12.2011, 14:09   #15
Гость
 
Регистрация: 08.2011
Сообщений: 4.902
Репутация: 74 | 7
По умолчанию

-Hva kan jeg by Dem,hr.Jensen?
-Jeg vet ikke.
-Kaffe?
-Nei takk,ikke kaffe.
-Te.
-Nei takk,ikke te.
-Øl?
-Nei takk,ikke øl.
-En whisky/soda?
-Nei takk,ikke soda...
старый 05.12.2011, 12:02   #16
Гость
 
Регистрация: 08.2011
Сообщений: 4.902
Репутация: 74 | 7
По умолчанию

Gamle fru Jensen hadde vært mye dårlig og skrev brev til sin datter i byen:
-Hvis jeg har helsa og lever så lenge,kommer jeg på besøk lille julaften.Hvis ikke-kommer jeg nyttårsaften.
старый 29.12.2011, 20:58   #17
Гость
 
Регистрация: 08.2011
Сообщений: 4.902
Репутация: 74 | 7
По умолчанию

Melk er godt-til sin tid.Whisky er godt-til sin tid.Pinnekjøtt og raspeballer er alltid godt-med øl og akevitt til.Ja,enkelte hevder at akevitt går til absolutt all mat.Men jeg kan da styre min begeistring for tanken om fiskeboller og akevitt -i hvert fall fiskebollene...
Her er noen historier om mat og drikke -som denne der kona sier til mannen:
-Her er et brev til deg,Jens.
-Jaha,det må være fra fetter Ola på Flisa.
-Pøh,kjenner du jgen håndskriften?
-Nei,men det lukter hjemmebrent av frimerket...!


-Når sluttet du med å drikke?
-Den dagen svigemor var på besøk-og jeg så dobbelt...

-Hva drikker dere hjemme når det er så kaldt som nå?
-Te og akevitt!!!
-Går det bra sammen?
-Jada.Kona drikker te og jeg akevitt...
старый 07.01.2012, 22:21   #18
Гость
 
Регистрация: 08.2011
Сообщений: 4.902
Репутация: 74 | 7
По умолчанию

En blondines dagbok:
• JANUAR: Leverte tilbake et skjerf fordi det satt for stramt.
• FEBRUAR: Fikk sparken på apoteket, bare fordi jeg ikke kunne trykke etiketter. Det var vel ikke min feil at flaskene ikke fikk plass i etikettmaskinen!
• MARS: Ble veldig glad! Klarte å legge et puslespill på bare 6 mnd, selv om det sto fra 4-6 år på esken.
• APRIL Satt fast i en rulletrapp i evigheter, p.g.a...................... strømstans.
• MAI: Hadde planer om å skjøre vannski, men kunne ikke finne en sjø med bakke!
• JUNI: Tapte en konkurranse i brystsvømming. Fikk etterpå greie på at de andre svømmerne jukset, de brukte armene!
• JULI: Glemte bilnøkklene inne i bilen og ble stående ute i et forferdelig regnvær. I tillegg ble bilen gjennomvåt, fordi taket var felt ned,
• AUGUST: Klarte ikke å ringe 112. Det finnes ikke 12-knapp på mobilen.
• SEPTEMBER: Prøvde å finne ut hvorfor det er så mange W på M&M-godteriet.
• OKTOBER: Helsikes M&M! De er så vanskelige å skrelle….
• NOVEMBER: Bakte en kake. Oppskriften sa at jeg måtte skille 12 egg. Så jeg måtte låne 12 boller...
• DESEMBER: Gikk på disko der man måtte være over 18! Tok veldig lang tid å samle sammen 17 personer.(c)
старый 15.01.2012, 00:39   #19
Гость
 
Регистрация: 08.2011
Сообщений: 4.902
Репутация: 74 | 7
По умолчанию


Tre menn traff en kvinnelig ånd som ga dem ett ønske hver.
Den første mannen sa:"Jeg skulle ønske jeg var 25% klokere"Ånden blunket ,og mannen sa:"Oi,jeg føler meg klokere allerede".
Den andre mannen sa:"Jeg skulle ønske jeg var 50% klokere".Ånden blunket ,og mannen utbrøt:"Helt topp! Jeg føler at jeg vet ting jeg ikke visste i sted"
Den tredje mannen sa:"Jeg ønsker at jeg var 100% klokere"
Ånden blunket igjen,og,mannen ble forvandlet til en kvinne.
старый 24.01.2012, 18:03   #20
Гость
 
Регистрация: 08.2011
Сообщений: 4.902
Репутация: 74 | 7
По умолчанию

Ikke så langt borte
Det var geografi time og de hadde om Afrika
Kan noen fortelle hvor Afrika ligger.
Etter en stund rakte Jens opp hånda.
Jeg tror Afrika ligger i nærheten av Moss.
I nærheten av Moss, hvorfor tror du det.
Pappa har jobbet der og han jobbet sammen med en nege og han syklet på jobben hver dag.
Для отправления сообщений необходима Регистрация


Похожие темы для: Norsk humor, vitser...osv..
Тема Автор Разделы & Форумы Ответов Последнее сообщение
Norsk rap LEON 3 Музыка 0 06.11.2009 09:08


Реклама
реклама
Buy text link .

Часовой пояс в формате GMT +3. Сейчас: 21:16


При перепечатке материалов активная ссылка на ulver.com обязательна.
vBulletin® Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.