Valhalla  
вернуться   Valhalla > Датский клуб > Основные датские форумы > På dansk
Регистрация

Для отправления сообщений необходима Регистрация
 
опции темы
старый 14.09.2007, 13:09   #1
Junior Member
 
Регистрация: 09.2007
Проживание: Moskva
Сообщений: 6
Репутация: 0 | 0
Flag Dan Danskere i Moskva

hej!

Jeg hedder Joffrey, jeg er 34 ar og jeg vil gerne finde danskere i Moskva til at snakke med em pa dansk.
jeg venter pa vores breve!
Tak!

Joffrey
старый 14.09.2007, 15:50   #2
Ulv
Pagan Norseman
 
аватар для Ulv
 
Регистрация: 12.1999
Проживание: Kongeriket Noreg
Сообщений: 1.942
Записей в дневнике: 1
Репутация: 17 | 6
По умолчанию ответ: danskere i Moskva

Hei Joffrey! Det ser ut som du begynte tråden i en feil forum. Jeg har flyttet din melding til "den danske klubben" forum. Hva gjør du i Morskva da? Hvor lenge tenker du å bli der? Snakker du ikke russisk? Det er sikkert at det fins noen i Morska som snakker dansk, men jeg desverre vet ikke og kan ikke hjelpe med den.

Lykke til med å finne noen dansk-språklig som snart som mulig!
старый 14.09.2007, 16:48   #3
Junior Member
 
Регистрация: 09.2007
Проживание: Moskva
Сообщений: 6
Репутация: 0 | 0
Flag Dan ответ: Danskere i Moskva

Tak for din hjaelp!
det er mit fjerde ar i Rusland. jeg bliver her et ar endnu, maske langere....
jeg har laert dansk alene, nar jeg var 13 ar i rankrig. Hvorfor? Fordi jeg allerede ville til Skandinavien og ordet "Danmark" var magisk til mig. men jeg ved ikke hvorfor. Jeg var i Kobenhavn forst en gang i Februar det sidste ar. 20 ar efter ojelikket, nar jeg jeg begyndte at laere sproget!!! Og det var som jeg levede der i et andet liv!!!
jeg var ogsa i Stockholm, men ikke i Norge. Er du fra Norge? hvad hedder du og hvad gor du i Moskva?
старый 20.01.2012, 22:23   #4
Junior Member
 
Регистрация: 01.2012
Сообщений: 2
Репутация: 0 | 0
По умолчанию Dansker i moskva søger band

hej, jeg hedder mikkel, jeg befinder mig i moskva og skal være her i et par måneder, i forbindelse med et job. i min fritid kunne jeg godt tænke mig at spille lidt musik, jeg kan låne en bas og en guitar og kan spille begge. søger nu nogen at jamme med, nogen med adgang til et øvelokale. lidt uforpligtende rock, punk, freestyle, helst bare med strengeinstrumenter, trommer og evt blæs, oldschool (dvs analog, ikke for meget elektronik tjuhej). betragter mig ikke længere som musiker, men har før spillet en del.
er der nogen derude der gidder sådan noget? måske søger jeg det gale sted.
taler ikke russisk, taler tysk og engelsk på jobbet og har lyst til at tale dansk/norsk/svensk i fritiden...
ok, det ku være fedt med lidt respons, evt måske bare et tip til et bedre sted at lave sådan et opslag.
venligst
mikkel


Для отправления сообщений необходима Регистрация



Реклама
реклама
Buy text link .

Часовой пояс в формате GMT +3. Сейчас: 10:01


При перепечатке материалов активная ссылка на ulver.com обязательна.
vBulletin® Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.