![]() |
|
![]() |
#1 |
Member
Проживание: Россия
|
![]()
Romanov Vladimir Vasiliev "The Face of Black Palmira" dedikert ...
1. Jeg gikk. Går det? Og jeg ser ... I interlocking vegger Jeg følte en ton av stål På den svake skuldre antenner. Et minutt siden - passer Faller i en brønn, plutselig Ble byen grå hud Fartøy, et par hender. Jeg følte meg veldig presist -- Blant rustne mine ben Vibrere ryggraden Cut highway. Jeg hørte stumper av tanker Forstå essensen: Hele byen gir mening -- Hele byen ... 2. Som kveldshimmelen banker i en tom bøtte husholdninger Som nervøs varme vinden skyver Metro Han vet førstehånds pakket inn i en våt kappe Han ser for all tid på å lete etter -- han hører barnegråt. Det fusjonerte med den fuktige natten -- Siamese twins De er som en lenket fast shaggy smeder Og skuring de gateways, på torget, på ødemark ... Kanskje ce gråter barnet, flip døren? Og kanskje det er i huset ikoner mirotochat? Kanskje en engel akkumulert sorg Sheds kaldt drop ved Alexandria pin? Og kanskje det står i throes født noen vers? Vet ikke, forstår ikke bare går til lyd Hva igjen ikke har tid, redd begrenses. Og ingen skal si "Hold on, hold hester ... Du lyttet til - gråte byen hvorav tre hundre dager. " |
Для отправления сообщений необходима Регистрация |
опции темы | |
|
![]() |
||||
Тема | Автор | Разделы & Форумы | Ответов | Последнее сообщение |
Языковой люфт или Доколе будут заставлять произносить "ч" в "Что" и "конеЧно"? | Donderom | Русский язык | 22 | 28.05.2017 00:00 |
Отношение к грамматическим, орфографическим ошибкам и "языку падонков" на конференции (бывшая тема "Krauka") | Klaus VikinGarm | О сайте | 17 | 07.02.2016 00:38 |
Моё мнение о книге норвежца Эрленда Лу "Наивно. Супер" (Erlend Loe "Naiv.Super") | Ulv | Литература | 40 | 01.06.2012 18:50 |
Норвегия сняла обвинения с экипажей российских судов "Капитан Горбачев" и "Дмитрий Покрамович" | Хальвдан | Новости | 4 | 10.05.2008 20:09 |
Сборная команда из Мурманска "Yukigassen" приняла участие в Чемпионате Норвегии "Бой снежками" | Reporter' | Новости | 0 | 05.04.2007 19:12 |
Реклама | |
![]() |