![]() |
|
![]() |
#1 |
Pagan Norseman
Проживание: Kongeriket Noreg
Записей в дневнике: 1
|
![]()
Se http://valhalla.ulver.com/showthread.php?t=2538 tråd.
Hei! Jeg kan ikke dansk, dessverred ![]() Jeg heter Ulv, kommer fra Russland og bor i Russlang nå også. Jeg snakker russisk, engelsk og litt norsk. Jeg arbeider på en kontor. Hvordan går det? Det skal bli veldig hyggelig å snakke med dere! |
![]() |
#2 |
Member
|
![]()
Hej! Jeg heter Cavedweller, jeg kommer fra Kazakhstan. Jeg snakker lit Norsk, Russisk og lit Tysk. Jeg studerer på en Universitet. Jeg studere Engelsk språk der. Jeg vil gjerne finn noe venner fra Norge for jeg vil praktisere Norsk med hjelp av Nordmann
|
![]() |
#4 |
Member
|
![]()
Хеj!
Mitt navn er Sergey. Jeg heter Sergey. Jeg har ikke noen Norsk alfabet på datamaskinen Unnskyld for uoverensstemmelse. Jeg forstår enkle setninger i det Norske språket. Jeg lærer andre fremmedspråket på Universitet jeg valgt det Norske språket fordi jeg er glad Northwest mythology og vikings |
![]() |
#5 |
Member
|
![]()
grom det er god! Og hva fremmedspråker untatt Norsk lærer du?
|
![]() |
#8 |
Member
|
![]()
Dansker,
Jeg tror Norge andre stedet av vikings.. Etter Russland. Russland baserte av vikings. Her vikings tradisjoner av krig dødd ikke, de utviklet seg. Sverige er det handlende landet og det landet av bønder. Bare er dets liten del fiords hvor det var vikings. Denmark er Europa, den store innflytelsen av kristendom. Cavedweller, "lærer" jevnbyrdig "studerer" English "to stady" Mitt først fremmedspråk er Engelsk Mitt innfødt språk er Russisk Nå jeg mottar den andree høyere utdannelsen (aften). Jeg arbeider som økonomen. Min først høyere utdannelse er fundamental fysikk Последний раз редактировалось grom: 06.01.2005 в 04:19. |
![]() |
#9 |
Member
|
![]()
Unnskyld, men jeg kan ikke forstaa hva sier du. Really, I am sorry, but i am just a beginner in Scandinavian languages and I can not clearly understand everything, okay?
|
![]() |
#10 |
Member
|
![]()
Cavedweller,
He said, that "lærer" means "to study", and that his first foreign language was English and his home language is Russian. He works with economy... And his first High School education was Phisics. That's it ![]() |
![]() |
#11 |
Member
|
![]()
Thanks for helping
norsk: takk for å hjelpe I want to learn to understand other Scandinavian languages Swedish, Icelandic and Danish. I see these languages are similar. But on Norwegian I shall pass the state examination norsk: Jeg lærer forstå annet Scandinavian språkSvenske, Icelandic og Danish. Jeg ser disse språkene er liknende. Men på Norsk jeg passerer den statlige undersøkelsen good luck norck: godt hell |
![]() |
#12 |
Member
|
![]()
takk, Dansker!
![]() |
![]() |
#14 |
гость
|
![]()
Good luck på norsk er lykke til
|
![]() |
#16 |
гость
|
![]()
Det var spennende å lese at folk i Russland lærer/studerer norsk. Min egen erfaring viser at det er forferdelig vanskelig å lære norsk som andre språk pga mange dialekter og to likestilte skriftlige former (nynorsk og bokmål).
Har lest gjennom alle innslagene og hadde lyst å rette dem. Er det lov? Det var en del feilvalgte ord og preposisjoner. Om dere har lyst kunne jeg hjelpe litt. ![]() Noen av lærebøkene i norsk som utgitt i Russland inneholder en del feil! Man bør være veldig skeptisk til dem!!! |
![]() |
#19 | ||
Member
Проживание: Moskva, Venemaa
|
![]() Цитата:
Цитата:
|
||
![]() |
#20 |
Member
|
![]()
Hei!
Opplæringsav kurser på det Norske språket og det automatiske oversettelsessystemer http://frodo.bruderhof.com/norskklassen/ http://www.freetranslation.com/ On-line Training courses on the Norwegian language and automatic translation systems |
Для отправления сообщений необходима Регистрация |
Тэги |
norsk, dit, praktisering |
опции темы | |
|
![]() |
||||
Тема | Автор | Разделы & Форумы | Ответов | Последнее сообщение |
Высоцкий på Norsk | sverd | Музыка | 16 | 02.08.2009 23:28 |
Реклама | |
![]() |